KONSTIG DAG

Har varit en väldigt skum dag idag på något sätt..
Kunde inte sova igår så somnade långt efter tolv och vaknade många gånger med konstiga drömmar. Sista gången jag vaknade var strax efter 04 för jag fattade inte vad det var för ljud jag hörde. Insåg ganska snabbt att det var åzzi och verkligen sprang upp med ett ryck!! Hörde att pappa redan låg och lugnade honom och då fanns det inget anledning för mig att "rycka in" så gick på toa och gick och la mig sen igen. 
Måste bara säga det att att se ett djur så, få ett epilepsianfall är hemskt! Det är då man inser hur jävla maktlös man är!! Önskar inte ens min värsta fiende ska få uppleva det..
Kunde hur som inte somna om efter det så låg och pillade med telefonen och datorn några timmar. Åt frukost vid tvn och somnade sen i soffan och efter det har jag ändå varit konstant trött!!
Nu sitter jag i sängen och kollar på Harry 5, ska se om jag kan se klart den idag eller om jag kommer somna igen, och äter prottegranola med färska jordgubbar, så jävla gott!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Mumma!

2014-04-14 @ 23:09:56
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0