STANDARD 1.0

Blev av med våran telefon och alltså även internetet igår under "stormen", ett träd fällde den hemma också "oooooh" ! Löjligt, borde inte få kallas storm, i alla fall inte det som gick igenom Borås. På andra ställen var det ju riktigt illa men bör den kom hit så hade den avtagit ganska så rejält.
Sitter i skolan och väntar på att föreläsning numero dos ska börja. Industriell ekonomi 2, helt okej än så länge faktiskt. 
Ska åka till city gross med mamma sen efter skolan med och handla lite och sen hoppas jag att jag kan ställa mig och träna direkt. Hann med 2 timmar igår, funderar på att göra det till en standard.. Precis som min lunch som jag åt idag, den är fan standard 1.0!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0