VARMCHOKLAD OCH FILMMYS

Gjorde riktig varm choklad med grädde nu när jag kom hem. Ingen sån där oboyskit, bara kakao och socker blandat i mjölk (soya ofc annars exploderar väl min mage) direkt på spisen, prefekt! Sen toppa jag det med lite soyagrädde med, helt jävla awesome! Åt pannkakor till och nu spricker jag nog snart men perfekt såhär efter att ha gått hem i regnet i alla fall!

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund och kolla How The Grinch Stole Christmas, absolut en av mina favvojulfilmer och jag kunde nog inte längta mer till jul än vad jag gör.. Oavsett hur mycket jag älskar alla andra årstider så är nog vintern den bästa!

Kommentarer
Postat av: felicia

mums :)

2013-11-13 @ 12:34:46
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0