OMOTIVERAD


Det bästa som finns före/efter träning är verkligen celsius och en himmelsk protteshake (Rocky road är matorgasm på högsta nivå)! Har verkligen haft noll träningsmotivation alls det senaste.. Tror att jag är på väg att bli/är förkyld och det är nog därför. Det är så det blir när man jobbar extra inom barnomsorgen (nej just det så får man inte säga, förskolan är det ju!) och när folk går på föreläsningar trots att dom är sjuka och smittar andra, ta er i röven alla som gör så!! 
Hur som helst så är det bara att ställa sig på crosstrainern ändå, hur mycket jag än hatar det och vill gå därifrån så står jag där i minst 30 minuter och sen är jag motiverad till att orka lite vikter också, awesome!
Men nu ska jag äta två ägg (eller kycklingfoster som vi säger för det låter mer hardcore) och ta en dusch innan jag drar till en favvobrud.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin blogg! Celsius kan verkligen ge en oväntad energi till att orka träna :)

Svar: Tack!:) ja det kan det verkligen, älskar't
KassandraFlysjö

2013-11-06 @ 21:15:02
URL: http://reachyourgoal.se

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0