JOBBAR PÅ BRÄNNAN

Hade ju fan fel igår!! Det var ju bara 10 dagar kvar igår och inte 11! Det betyder att det idag bara är 9 dagkarlar till Rhodos, yaaaay!! Taggar som fan och beställde taxfree igår, ett tre paket med hawaiian tropic produkter och mitt älskade after sun body butter, awesome!
Nu ligger jag ute i värmen och lyssnar på all ny musik jag fyllde telefonen med igår. Världens bästa läkare ringde precis upp mig med angående mina provresultat, inget jag inte redan vissheten ändå bra.
Räddningen dagar som denna (23 grader i skuggan, inte ett moln och nästan helt vindstilla) är vatten med citron och hallon (eftersom att jag starkt ogillar (pappa gillar inte när vi säger hatar) smaken av vanligt vatten, tycker det smakar trä) haha detta är i alla fall asgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0