BAKFYLLA DELUX

Vart ute igår, eftersom att det hänt en del saker det senaste så tänkte jag att nu ska jag fan fira! jag och annie drev lite om att vi skulle köra "Rhodos-fylla" och från min sida var det nog ärligt så det slutade.. Kan ha tappat bort min telefon och min plånka.. kul att mitt kontokort med nästan 40000 på ligger i, dock var jag smart nog när jag kom hem att tömma det kontot och föra över alla pengar på ett annat konto istället, bra där Kassandra! Nu bara väntar jag på att tung ska vakna och svara på mitt meddelande så jag vet om telefonen och plånkan är hos honom eller om jag tappat grejerna typ på väg till taxin (som annie och jason insisterade på, världens snällaste verkligen!!) Det värsta är verkligen att vänta! Att inte veta om dom är borta eller om jag kommer få tillbaka dom..
 
Nu sitter jag och kollar på satc och äter frukost för andra gången. Skulle gärna slänga i mig en stor fettig pizza men dom har inte glutenfria pizzabottnar och jag har ändå inget bankkort att betala det med haha (så inte kul egentligen) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0