minnen

wow säger jag bara... de här sex bilderna är från 2008/2009. altså runt den tiden jag fyllde 17 och innan. Vad konstigt det känns att titta tillbaka på alltid såhär. Vad mycket det var som inte hade hänt och som inte skulle hända på flera år. Vad konstigt det känns bara att se tillbaka två år, på 2011, året när allt förändrades. Året när Mitch åkte hem, vi blev av med Lego, det tog slut i allas förhållanden (emmas, mitt, annies, saras ALLA), året vi fick sälja stugan, året jag fick mina magbesvär och så mycket mer hemskt hände. Så mycket hände så att jag inte ens kommer ihåg att det även hände en del bra saker. Det var liksom året av studenten, STUDENTEN! bästa övonblicket i mitt liv tror jag, samma år som vi köpte Åzzi, samma år som Annie blev min bästa vän, och även om vi haft lite upp och ner så är hon fortfarande det och jag skulle inte klara mig utan henne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0