LOVE IS OUR TRUE DESTINY.

Denna veckan så ska jag och min kärlek boka resa till sommaren!! Med min kärlek så menar jag min bästa vän som jag inte hade klarat mig utan hittills detta året! Det blir Ixia på Rhodos och hon måste bara få det okejat från jobbet och sedan blir det en done deal! Så jävla bäst! Ska bli skönt med lite värme. Dock så känner jag mig lite elak mot min bror då vi förmodligen kommer åka samma dag som min bror tar studenten så det blir bara att se hans utspring och kanske hemma en halvtimme och fira honom typ.. Menmen!
Ska kolla klart Breaking Bad avsnittet som jag kollar på nu och sedan ska jag sova för att försöka ta mig upp tidigt imorn och springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0