HATERS GONNA HATE


Stog nyss på crosstrainern och fick efter bara 20 minuter en sån extrem bajsattack... Men jag lyckades stå ut i tio minuter till (tur för mig det!) och sitter nu på toa, haters gonna hate typ!
Ska strax tillbaka och avsluta med lite vikter och andra övningar. Vill ju inte ta ut mig för mycket när jag ska jobba på dagis imorn! Nej nu måste jag fortsätta träna så jag kan göra min nya standard kvälle PLUS förbereda mat till imorn. och diska ur plåten som kycklingen var i. och äta en gång till. och kanske plugga lite extra.. om jag orkar hehe äter hällre 15 gånger till idag än plugget för #matärjuliksomlivet , mitt motto liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0