+++++

fan vad de thar hänt saker sen studenten! jag känner inte igen mig själv när jag går tillbaka här och kollar..
snabb genom gång av förändringarna då; singel, jobbat, 6 besök på vårdcentralen & 3 på akuten, utgångar två gånger per vecka minst, körkort och nu går på högskolan. herre! 
nej fan det är mycket som hänt och inget som jag ser negtivt på för fy fan vilka dagar vi haft och fy fan vad mycket kul vi haft trots allt det jobbiga som hänt i sommar och resten av året för den delen men kan inte annat än tänka på allt det bra!
förutom ikväll då, sitter förkyld som ett as och skriver en tidsaxel om förskolans, fritidshemmets och skolans framväxt och samhällsuppdrag. inte så kul som det låter! så ska skriva klart skiten fort som fan så jag kan få en lång jävla natts sömn för imorn ska jag BOKA TID FÖR TATTOO!!! ÄNTLIGEN VA FAN!! och om exakt två veckor så kommer jag inte sitta här i sängen ensam, nej då kommer jag sitta här med min lilla hund!
igår var vi på kapten röd på viva! han gick precis bakom mig och jag kunde känna honom mot min rygg och annie var någon centimeter från att ta på honom, bästa dagen på jävligt länge!!
PLAY
återgå till skrivandet var det ja, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0