Who can catch lighting in a bottle

sitter här i emils säng. härlig morgon? no answer, men uppvaknandet innan emil gick till jobbet var härlig! alltid lika mysigt att vakna av pussar och kramar !
så äntligen så har jag tagit tummen ur och kopplat in min lilla iphone för att lägga in bilderna från helgen så nedan kommer det komma en sor mega bild bomb på olika saker haha!
vet inte om jag ska lägga mig och läsa lite i awesome-boken eller om jag ska spela? blir nog det senare och när jag inte orkar det längre så blir de väl läsa.. men shit vad jag babblar på!? fan de blir som en inre monolog som pågår i mi huvud.. haha vafan jag låter ju helt mental! haha jag lovar jag är inte det!
ber om ursäkt för stavfel och sånt, men mina tangenter vill inte riktigt hänga med längre....

btw någon som vet om det går att lita på bloggerfy? vågar man lägga upp kontonummer och sån? svara hjärna och hjälp mig med detta!

njut av bilderna!
sitter och metar i dammen
sitter och metar i dammen


finast fiskar han med

vem fick störst fisk? hrrmm

ashäftig larv som larvade sig (hehehe) över vägen när vi gick hem igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0