FUCK CATCHIN LIGHTING, HE STRUCK IT SCREAMED SHUT UP AT THUNDER THEN FLIPPED THE WORLD UPSIDE DOWN AND MADE IT RAIN UPWARD

bokat körlektioner, kollat igenom schemat och allt sånt, men har fortfarande några frågetecken kvar o schemat. bokat en tid men som var rätt nödvändig och sitter nu och pratar med emil. vet inte varför en jag känner verklikgen för att fiska! det var skit kul! tills det började blixtra i alla fall och vi var mitt ute på sjön... roligast var nog när en viss person kastade bort sitt drag.. sitt enda drag! HAHA och det var varken jag eller emil som lyckades kasta bort ett drag. ska prata lite mer med emil tror jag och sen ska jag nog kolla lite tv, inte för att jag ska göra ngot speciellt imorn men ändå skönt att ta det lite lugnt.

den underbara staden falkenberg!

Kommentarer
Postat av: elina

Samma(:

2010-08-19 @ 19:41:39
URL: http://biauty.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Rubriken - Cinderella man, right? Eminem!

2010-08-20 @ 11:32:46
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0